Termíny seminářů
  • 24. listopad 2012, Praha
Informace

Spokojený klient

Výživové poradenství v praxi

Zabývali jste se někdy otázkami typu:

  • Co udělat pro to, aby ke mně klient rád chodil, dosahoval výsledku a konzultace ho bavila?
  • O čem si mám vlastně na konzultacích s klientem povídat?
  • Proč klient nedosahuje požadovaného výsledku?
  • Jak si udržet dlouhodobé klienty?
  • Co mám dělat, když klient nedělá, co jsem mu doporučil?
  • Proč mi spokojený klient nedoporučuje další klienty?
Během semináře dostanete odpověď na tyto a mnoho podobných otázek.

Popis semináře

Seminář je zaměřen na práci s klientem při nutričním poradenství a všechna její úskalí. Dozvíte se detaily úspěšného systému práce výživového poradce, který byl vyvinutý na základě dvacetileté praxe se stovkami klientů v centru Wellnessia. Systém zahrnuje nejen základy zdravé výživy, ale také respektuje možnosti, schopnosti a reálné životní situace každého klienta.

Účel semináře

Seznámit absolventy s technikami práce, díky kterým budou jejich klienti dosahovat dobrých výsledků a doporučovat službu dalším klientům.

Profil absolventa

Absolvent semináře ví, jak vést konzultaci nutričního poradenství na vysoké úrovni a zná principy dlouhodobé péče o klienty, které vedou k dobrým výsledkům.